dinsdag 17 april 2012

Help! Lood om oud ijzer is anders!

Inderdaad, ik ben overgegaan op de 'dynamische weergave'. En om meteen maar met de deur in huis te vallen: Nee, ik ben nog niet tevreden over hoe het er nu uitziet. Ik denk dan ook dat dit slechts een tijdelijke look is.

Goed, maar waarom opeens op stel en sprong over naar die dynamische weergave? Nou, het zit zo. Ik heb een nieuw blog: Chell kookt. En om die te promoten staat die nu in de start balk van Lood om oud ijzer. (En stiekem ook in deze post). Helaas ben ik vanavond niet zo'n technisch wonder en lukt het me niet om in het oude sjabloon de start balk tevoorschijn te toveren. Het resultaat? Deze noodoplossing tot ik tijd heb om het weer aan te passen naar mijn eigen smaak.

Maar waar gaat mijn nieuwe blog over? Zoals sommigen van jullie misschien wel weten vind ik koken ontzettend leuk. Het is altijd weer een uitdaging om zo gezond mogelijk te koken en het ook nog lekker en betaalbaar te houden. In mijn nieuwe blog deel ik mijn favoriete recepten. Dus geen inspiratie wat je deze week gaat eten? Neem eens een kijkje zou ik zo zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten