dinsdag 2 april 2013

Hoera, de Ekoplaza nu ook als webwinkel!


Sinds ik in januari 2011 ben overgestapt op biologische producten doe ik het grootste deel van mijn boodschappen bij de Ekoplaza. Een groot nadeel daaraan vond ik altijd dat het moeilijk was om van tevoren een boodschappenlijstje te maken op basis van de aanbiedingen van die week, maar dat is nu voorbij, want de Ekoplaza heeft nu een mooie overzichtelijke webshop met daarin elke week alle aanbiedingen!

Toen ik nog boodschappen deed bij de Albert Heijn ging ik er altijd een uurtje voor zitten om op basis van de aanbiedingen van die week een boodschappenlijstje op te stellen. Dat doe ik nu nog steeds, alleen was dat altijd lastiger als je maar een beperkt deel van de aanbiedingen van tevoren kon vinden. Het resultaat was dat ik, bovenop de extra kosten voor biologische producten, ook nog eens minder kon profiteren van de wekelijkse aanbiedingen en meer impuls aankopen deed.

Helaas is de webshop nu nog in de testfase en werken er maar een beperkt aantal vestigingen mee. Van die vestigingen die wel meedoen bezorgen ook niet alle vestigingen de boodschappen thuis. Bovendien geldt dat als je de boodschappen wilt laten bezorgen dat je een bestelling van minimaal 70 euro moet plaatsen, voor afhalen geldt een minimale waarde van 10 euro voor de bestelling.

Het grote voordeel voor mij is echter dat, hoewel de Ekoplaza winkels in mijn omgeving niet mee doen, ik wel de mogelijkheid heb om mijn boodschappen af te stellen op de aanbiedingen, zoals ik vroeger ook al deed. Ook zie ik wel voordelen in als ik over internet mijn boodschappen bij mijn vaste vestiging zou kunnen bestellen zodat ik ze alleen nog maar af hoef te halen. Maar zover is het nog niet, eerst maar eens hopen dat deze test glansrijk slaagt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten