dinsdag 8 juni 2010

Wat te verwachten (en andere verhaaltjes voor het slapen gaan)

Ik houd van duidelijkheid, dat zie je terug in elk aspect van mijn leven. Hoewel ik zelf vaak nog moeite heb om 'hard' en 'duidelijk' uit elkaar te houden. Ik zeg graag waar het op staat. Dat kan je ook verwachten van dit weblog: Lood om oud ijzer.

Maar waarom lood om oud ijzer? Ik ben zelf van mening dat wat ik als persoon zeg en vind weinig invloed heeft op de wereld om mij heen. Dat irriteert me, maar ik heb me er zo onderhand wel bij neergelegd. Dus wat ik zeg? dat is Lood om oud ijzer ben ik bang.

In de komende dagen zal ik voor alle geïnteresseerden mijn profiel zo compleet mogelijk maken. Dat wil zeggen: zo compleet als ik het nodig vind. Ik heb geen Hyves, ik heb geen Myspace, ik heb geen Facebook en ik weiger (voorlopig) om te 'twitteren'. Ik blijf niet bezig met achter de feiten aanlopen op het gebeid van de nieuwste contact rage. In plaats daarvan kunnen jullie hier van mij genieten, of eigenlijk: van mijn schrijfsels.

Tot zover deze korte introductie, ik verwacht later deze week mijn eerste hersenspinsel hier te planten. Updates zijn waarschijnlijk wekelijks hier te vinden. En tot die tijd? Ach, je weet vast nog wel een ander leuk weblog!

~Chellet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten